24 Aralık 2015 Perşembe

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar



Günümüzde bankalar ile çalışmak oldukça önemlidir. Çünkü paramızı biriktirmek ve yönetmek için bankalar daha avantajlıdır. Ayrıca bankalar üzerinden bir çok işlemde gerçekleştirebiliriz. Fatura ödemelerimizi, kira ödemelerimizi, vergi ödemelerimizi gibi daha bir çok hizmeti bankalar üzerinden ödeyerek vakit kaybetmeden para yönetimimizi yapabiliriz. Ancak bankalardan hesap açtığınızda belirli dönemlerde hesap işletim ücreti adı altında paraları bizim iznimiz dahi olmadan kesmektedirler. Bu nedenle kişiler hesap işletim ücreti almayan bankalar araştırması yapar.

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar Var Mı?

Banka hizmetleri alırken bazı sorunları yaşamak istemezsiniz ve bu yüzde  her himzmet için para talep eden hesap işletim ücreti vb talepler olmasın. Düzenli olarak bankalarda işlemler yapmak istiyorsunuz ancak bankalar sizlerden belirli dönemlerde yüksek tutarlarda hesap işletim ücreti alıyorsa bu durumu engelleyebilirsiniz. Hesap işletim ücreti almayan bankalar araştırması yaparak bu bankalardan hesap açtırıp hesap işletim ücreti ödemekten kurtulabilirsiniz. Hesap işletim ücreti almayan bankalar bulunmaktadır. Hesap işletim ücreti ödemeden banka hesap kullanmanın da iki yöntemi vardır.

Birinci yöntem bazı bankaların prosedürleri sayesinde hiçbir şekilde hesap işletim ücreti ödememektedir. Ülkemizde birkaç banka bu imkanı müşterilerin
e sunmaktadır. İsterseniz bu bankları beraber inceleyelim.
Ülkemizde uzun yıllardır hizmet veren ve hizmet verdiği günden bu yana hesap işletim almayan banka olan Kuveyt Türk Katılım Bankası’ndan hesap açtırabilirsiniz. Kuveyt Türk Katılım Bankası’ndan hesap açtığınızda hiçbir şekilde hesap işletim ücreti ödemezsiniz. Ayrıca bankada istediğiniz kadar da hesap açabilirsiniz. Bankanın hesaplarını kullanmak tamamen ücretsizdir.

Bir başka banka ise Finansbank’ın alt yapısı ile hizmet veren Enpara.com’dur. Enpara.com’dan hesap açtığınızda sadece bir vadesiz hesaba ücret ödemezsiniz. İnternet üzerinden başvuru yapabileceğiniz hesap açma işlemi sonrasında hiçbir şekilde hesap işletim ücreti ödemezsiniz. Ancak Enpara.com üzerinden ikinci bir hesap açarsanız bu hesap için hesap işletim ücreti alınmaktadır.

Bu bankalara hiçbir şekilde bir şart kullanmadan ücretsiz hesap kullanabilirsiniz. Ayrıca bazı bankalar bazı şartları yerine getirmeniz ile hesap ücreti almamaktadır. Bu şartlardan biri maaş hesabınızın olması. Bir diğeri ise bankaya belirli sayıda otomatik ödeme talimatı vermeniz ve çeşitli hesapları açtırmanız. Bu şekilde de bazı bankalar hesap işletim ücreti tahsilatı yapmamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder